CMYK, a RGB – czym się różnią? Kiedy stosować? Palety kolorów i ich zastosowanie

RGB (nazwa pochodzi od pierwszych liter angielskich nazw barw czerwonej, zielonej i niebieskiej) to przestrzeń kolorów dla obrazów cyfrowych. Źródło światła w urządzeniu tworzy dowolny kolor, mieszając te trzy kolory oraz zmieniając ich...

Czytaj dalej

Co warto wiedzieć o key visual?

Każda marka potrzebuje rozpoznawalności, dlatego kluczowe jest zadbanie o jej odpowiednią promocję. Pamiętać należy o spójności identyfikacji wizualnej, wybraniu właściwego motywu przewodniego. Ważne, aby marka była kojarzona z czymś konkretnym. W...

Czytaj dalej

Czas sięgnąć po gadżety konferencyjne

Każdy będzie mile zaskoczony, jeśli zostaną mu wręczone estetyczne i praktyczne gadżety upominki. Otrzymanie czegoś za darmo to bardzo miły gest, dzięki któremu firma zacznie być pozytywnie postrzegana. Jest to także sposób na skuteczną promocję,...

Czytaj dalej

Co warto wiedzieć o logo?

Każda firma powinna zadbać o stworzenie odpowiedniego logo, które będzie się z nią kojarzyć. Stanie się ono znakiem rozpoznawczym. Logo służy do tego, aby wyróżnić się na tle konkurencji. Stanowi część identyfikacji wizualnej. Pomaga w budowaniu...

Czytaj dalej

Drukarnie internetowe - co warto wiedzieć?

Drukarnia internetowa pozwala na drukowanie obrazów, które są naprawdę dobrej jakości i nie trzeba do tego wychodzić z domu. Jest to coraz popularniejsza metoda, stosowana wtedy, kiedy zawiodą drukarki domowe.

Czytaj dalej

Identyfikacja wizualna firmy, czyli co składa się na markę?

System identyfikacji wizualnej składa się z wielu elementów, które mają wpływ na wizerunek firmy. Za jej pomocą możliwe staje się efektowne zaprezentowanie marki i oferowanych produktów. Jest to sposób na wyróżnienie się na tle konkurencji,...

Czytaj dalej

Co warto wiedzieć o sublimacji w druku?

Obecnie jest wiele metod znakowania produktów, dzięki czemu inwestorzy mają w czym wybierać. Z nowoczesnych rozwiązań można wymienić nadruk sublimacyjny, który cechuje się wysoką jakością i trwałością. Rozwiązanie to idealnie sprawdza się w...

Czytaj dalej

Gadżety reklamowe na wiosnę – podaruj klientom odrobinę słońca

Pierwsze promienie słońca, pąki na krzewach i temperatura powyżej 15 stopni Celsjusza – większość z nas na to czeka. Aby jeszcze bardziej podkręcić ten radosny czas, wykorzystaj w swojej firmie gadżety reklamowe. Na wiosnę staną się strzałem w...

Czytaj dalej

Ekologia w reklamie, czyli o naturalnych gadżetach reklamowych

Poszukiwanie ekologicznych rozwiązań obejmuje nie tylko szeroko pojęty przemysł czy nasze codzienne, domowe przyzwyczajenia. Trendy eko przesiąkają także do mniejszych i większych biznesów, a przy tym w oczywisty sposób również do reklamy. Klienci...

Czytaj dalej

Gadżety świąteczne z logo firmy – dlaczego są takie ważne?

Wypromowanie firmy w dzisiejszych czasach nie jest prostą sprawą. Niezależnie od tego, jaką branżą się trudnisz to konkurencja zawsze obok. W związku z tym musisz stosować różnego rodzaju akcje marketingowe. Jednym z lepszych pomysłów są gadżety...

Czytaj dalej
Szanowni Klienci w trosce o wysoki standard świadczonych przez nas usług serwis Globalgift.pl wykorzystuje pliki cookies. Korzystanie z naszego sklepu oznacza zgodę na ich wykorzystanie. Więcej informacji można znaleźć w Polityka prywatności oraz cookies.