Jakich artykułów biurowych potrzebuje firma?

W biurze drukuje się sporo dokumentów, więc potrzebny będzie zapas tuszy i papieru do drukarki. Z kolei do przechowywania dokumentacji i jej zabezpieczenia służą segregatory, teczki, foldery, kartony, pojemniki z szufladami. Pomagają one utrzymać porządek w dokumentach. Do ich segregacji i identyfikacji służą etykiety, naklejki, klipsy, spinacze. Nie może zabraknąć także przyborów piśmienniczych i organizerów do nich. Potrzebne są także notesy, koperty, kalendarze. Przydadzą się też nowoczesne artykuły biurowe typu niszczarka do papieru. Skuteczne zniszczenie dokumentów z danymi wrażliwymi jest niezwykle ważne w każdej firmie.

 

Warto zaopatrzyć się w tablice suchościeralne, magnetyczne, nawet korkowe. Wspaniale nadają się one do szybkiego poinformowania pracowników o różnych wydarzeniach typu spotkanie. Można także przyczepić do tablicy rozmaite notatki, broszury, zawiadomienia, karteczki. Służy także do szybkiego zapisania ważnych myśli, które pojawiają się podczas projektowania. Do tablic przeznaczonych jest mnóstwo przydatnych akcesoriów w postaci magnesów, czyścików, gąbek, markerów itd. Trzeba też pamiętać o tym, że do artykułów biurowych zaliczają się również meble, czyli rozmaite szafki, stoliki, biurka, krzesła, regały. Warto postawić na nowoczesne rozwiązania do przechowywania, które ułatwiają organizację i utrzymanie porządku w miejscu pracy.

 

Dlaczego warto zainwestować w artykuły biurowe do firmy?

 

Gadżety biurowe z logo firmowym to sposób na poprawienie wydajności pracowników. Warto je im wręczyć, co umożliwia ich docenienie i sprawia, że bardziej identyfikują się z marką. Artykuły biurowe z logo można traktować jako gadżety reklamowe. Za ich pomocą możliwe staje się bycie bardziej konkurencyjnym. Wspaniale sprawdzają się także jako upominki dla klientów i kontrahentów. Jest to dobry PR dla firmy. Pozwalają na budowanie pozytywnego wizerunku, lojalności wobec marki. Otrzymanie praktycznego i estetycznego gadżetu wzbudza pozytywne emocje. Zwiększa się także świadomość marki, można dotrzeć do większego grona odbiorców. Logo utrwala się w pamięci. Artykuły biurowe pomagają także w budowaniu relacji.

 

Artykuły biurowe jaka stawka VAT?

Artykuły biurowe nie są zwolnione z podatku, przyporządkowano im stawkę VAT w wysokości 23%. Nawet jeśli dany materiał jest uznawany za szkolny, to nadal nie stanowi to podstawy do obniżenia VAT. Warto jednak wiedzieć, że możliwe jest wrzucenie w koszty firmowe zakupu artykułów biurowych. Jak wiadomo, praca w biurze wiąże się z używaniem sporej ilości rozmaitych materiałów typu długopisy, dziurkacze, ołówki itd. Wydatki związane z zakupem tego typu przedmiotów można uwzględnić w rozliczeniu, co przekłada się na oszczędność pieniędzy. Wynika to z tego, że zakup artykułów biurowych wlicza się do kosztów potrzebnych do uzyskania przychodu.

Popularne wpisy

Zobacz wszystkie wpisy

Szanowni Klienci w trosce o wysoki standard świadczonych przez nas usług serwis Globalgift.pl wykorzystuje pliki cookies. Korzystanie z naszego sklepu oznacza zgodę na ich wykorzystanie. Więcej informacji można znaleźć w Polityka prywatności oraz cookies.